也许有一天我们都会埋怨
也许有一天我们都会犯错
也许有一天我们都会忽视今天的诺言
也许有一天我们也会吵架
I thought I lose my mind
so I change my life.
I felt me alone
and then I met her
and she reminded me of myself
we were worlds apart
but yet still from the same star
and I thought I’ve always known her
I can’t escape the feeling
to be disappointed
To be desired is perhaps the closest anybody in this life can reach to feeling immortal.
John Berger, The Museum of Desire (via quotestuff)
It is 5am and I want nothing more but to be hidden inconspicuously in the crevices of your arms, to have my legs intertwining with yours, and our fingers locked together ever so delicately. It is 5am and the only thoughts that fill my mind, are those of you and how much I need you by my side.
Euphoricspirit  (via iamdiabetic)

何もしていないのではなく、アイドルとして余計なことは何もしていないのです。それはかつてのっちが答えたアイドルとは何かという質問に集約されます。

「事務所の方針に、ちゃんとあったことを、作曲も作詞もしないで、出されたものをぱっとやるのがアイドルだよ」

Perfumeは出されたものをぱっと出来るよう、トレーニングを怠らなかっただけです。

奇しくも松任谷由実も、作詞をしてみたいと相談してきた松浦亜弥に同じような回答をよせています。引用元(松任谷由実×松浦亜弥 - ぼくのにっきちょう)

松浦:・・・)なんかやっぱりこう、自分の思う気持ちっていうものを歌いたいなぁと、思っているんですが。

松任谷:いやぁ、厳しいこと言うようだけど、妙にしない方がいいよ、作詞とか。

松浦:えぇ、そうなんですか?

松任谷:うん、その方がカッコいい。人が書いてきたものを、自分のものにしちゃって歌えるっていう方が素晴らしいと思う。

中略

松任谷:別に、人が作ったものでも、自分のでも関係ないと思う、私は。で、その吸引力を持つことが大事だと思う。

Perfumeひいてはアイドルが未だにニセモノ扱いされることについて - ノベツマクナシ (via tar0)